Organizacja eventów

Organizacja eventów promujących markę, a także inne kompleksowe działania w obszarze promocji to nasz priorytet.

Organizacja eventów to między innymi współpraca z profesjonalnymi muzykami, akustykami, oświetleniowcami i ludźmi estrady oraz fotografikiem – reportażystą.

Planujemy i aktywnie organizujemy przedsięwzięcia związane z promocją nieruchomości. W sposób bardzo przemyślany tworzymy drafty „drzwi otwartych”, angażując w ich przeprowadzenie wielu specjalistów.

Więcej o muzykach na: www.swingconnection.pl

a o młodej artystce, pasjonatce fotografii na:

www.vestrapicture.wixsite.com/fotograf

Najczęściej zadawane pytania:

  • Czy działacie na obszarze całej Polski?

Oczywiście, odległość nie stanowi żadnego problemu. Wykonujemy również zlecenia na terenie UE.

  • Czy współpracujecie z konferansjerem?

Tak. Zlecając nam oprawę artystyczną, macie Państwo zapewnione kompleksowe prowadzenie imprezy w eleganckim stylu.

  • Czy posiadacie własne oświetlenie i nagłośnienie?

Tak, dysponujemy wysokiej klasy sprzętem nagłośnieniowym zapewniającym bardzo dobre brzmienie, a także kolorowym oświetleniem, które obejmuje scenę, zespół i parkiet.

  • Co jeszcze oferujecie Klientom?

Doradztwo w zakresie tworzenia scenariusza eventu oraz współpracę z osobowościami scenicznymi.

  • Jaki rodzaj muzyki gracie?

W ofercie przedstawiamy głównie utwory swingowe, smooth jazzowe, evergreeny, muzykę filmową, jednak swobodnie modyfikujemy repertuar, w zależności od potrzeb.

  • Jakich artystów zapraszacie do projektów?

Spełniamy oczekiwania naszych Klientów, stąd do projektów zapraszamy przedstawicieli świata filmu, teatru, kabaretu, a także tancerzy, iluzjonistów, parodystów, mimów, gwiazdy estrady i sal koncertowych.

„Mechanizm drzwi otwartych polega na zaproszeniu wszystkich klientów zainteresowanych nieruchomością do obejrzenia jej w tym samym momencie. Z tej okazji, sprzedawany dom bądź mieszkanie przygotowuje się specjalnie na odwiedziny oraz częstuje się gości drobnym cateringiem, aby w miłej atmosferze klienci mogli zapoznać się z wnętrzem i ewentualnie dopytać o szczegóły. Dla zwiększenia skuteczności drzwi otwartych stosuje się również dodatkowe mechanizmy polegające na zaoferowaniu korzystniejszej ceny w związku z wyrażeniem chęci zakupu akurat w ten dzień.

Odpowiednio zorganizowane drzwi otwarte, które gromadzą min. 4 klientów jednocześnie, pozwalają sprzedać nieruchomość dużo szybciej. Koncentracja potencjalnych nabywców w pomieszczeniach domu bądź mieszkania powoduje, że uaktywnia się zasada społecznego dowodu słuszności. Oznacza to tyle, że jeżeli inne osoby chcą kupić daną nieruchomość, to potencjalnie jest ona warta zakupu. Dodatkowo uruchamia się mechanizm rywalizacji polegający na chęci wykorzystania nadarzającej się okazji przed innymi potencjalnymi klientami.”

(Źródło: www.prnews.pl)